Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Θάλασσα πλατειά...., αφιερωμένο στο νέο φιλικό μπλογκ, τις sxolikes ataxies. Καλώς ώρισες!


Θάλασσα πλατειά... σε αγαπώ γιατί μου μοιάζεις... 



 Θάλασσα πλατειά... με την Αλίκη Βουγιουκλάκη
από την ταινία "Μανταλένα"

Αυτό το τραγούδι το τραγουδούσα, όταν ήμουν μικρή, καθώς πηγαίναμε με το καραβάκι στην Σαλαμίνα... 

 Το καραβάκι για Σαλαμίνα...

Καθόμουν στην πλώρη του μικρού καραβιού, μόνη μου συνήθως, και το τραγουδούσα, βλέποντας την θάλασσα να περνάει κάτω από το το καραβάκι και τα κύμματα να μου τραγουδούν μία δεύτερη φωνή, που με μάγευε... 

Άλλος για την βάρκα μας!!! (Το καραβάκι... )

 
Θάλασσα πλατειά, με τον Μάριο Φραγκούλη
 Στίχοι: Γιώργος Ρούσσος Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

Τότε ήτανε που ταξείδευα αλλού.  Ο προορισμός μου δεν ήτανε πια η Σαλαμίνα... Πήγαινα σε όλα τα μέρη της γης, όπου υπήρχε θάλασσα... και γινόμουν ένα με αυτά...

Βέβαια, μπορεί τα λόγια να μην τα ήξερα καλά... Μπορεί να έλεγα μόνον το "Θάλασσα πλατειά" δέκα φορές συνέχεια... αλλά η ουσία είναι ότι ήταν μία μοναδική στιγμή για μένα... 

 Θάλασσα πλατειά... 

Θάλασσά μου!!! 

Μια στιγμή μου που, όμως, ποτέ δεν την ξανάζησα... 

Είχα μεγαλώσει, βλέπεις... 


lamprini 


 

4 σχόλια:

ΠΟΠΗ είπε...

Καλώς σε βρήκα, αγαπημένη μου Λαμπρινή! Πολύ όμορφο και ταξιδιάρικο το περιγιάλι σου!

Κι εγώ νοσταλγώ τη θάλασσα! Με χαλαρώνει και με ξεκουράζει όταν τη βλέπω... Γι' αυτό φροντίζω όλο το χρόνο να περπατώ δίπλα σε ακρογιαλιές για να την απολαμβάνω...
Μου αρέσει πολύ το τραγούδι "Θάλασσα πλατιά", τραγουδισμένο από την Αλίκη! Μοναδική!

Σου στέλνω πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

Lamprini Sol είπε...

ΠΟΠΗ μου... γλυκειά μου φίλη... καλώς ώρισες... και εδώ!!!... Να είσαι καλά... Ευχαριστώ για την φιλία σου...και τα όμορφα σου λόγια!!!...
Η θάλασσα... είναι...αυτό που λες...και όλο και κάτι παραπάνω... ναι...
το τραγούδι... ναι... άψογο...
νασαι καλά... μακια!!!

Unknown είπε...

Πάντα μια θάλασσα πλατιά μας ταξιδεύει , μέσα στις χίλιες αποχρώσεις του γαλάζιου της. Το διάφανο μπλέ της ακτής μέχρι το βαθύ σκούρο του απρόσιτου βυθού μέσα στα μάτια μας, ονειρεύεται τα θαλασσοπούλια που πετούν ελεύθερα πάνω στον λευκό αφρό της.

Lamprini Sol είπε...

Ζina... παντα... πολύ όμορφα τα λες..νασαι καλά!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...